05 augustus - Reisverslag uit Buelna, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu 05 augustus - Reisverslag uit Buelna, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu

05 augustus

Door: debbylyanne

Blijf op de hoogte en volg lyanne

05 Augustus 2015 | Spanje, Buelna

Gisteravond vergeten we even, vandaag heeft het weer goed gemaakt. Vanmorgen zijn we wat later weggegaan. De zon was net op, 7 uur op pad. Het was kraakhelder, de lucht en de picos de Europese was ons uitzicht. Bergen blijven mooi en indrukwekkend om te zien. Het wisselde vandaag af. Mooie natuur en kust. Vandaag zijn we weer een grens gepasseerd. Catabrie hebben we achter ons gelaten en Asturië zijn we nu binnen gelopen. Omdat gisteren een te lange wandeldag is geweest, hebben we vanmorgen met het weggaan al besloten om het niet lang te maken. De bedoeling was Colombres ongeveer 15 km. Aangekomen bleek deze herberg niet meer te bestaan. Jammer er zat een zwembad bij en van te voren hadden we ons voorgenomen om een duik in het zwembad te nemen. We kregen te horen dat de volgende herberg 7 km verder op is. Iets voornemen of een verwachting maken van iets is dus niet handig, hebben we zo gemerkt. Ons motto "dit heeft zo moeten zijn' houden wij er in. De weg werd steeds mooier. De kustweg hebben we genomen en dat was een goede keuze. Iedere bocht, bult of hoek had weer iets geweldiga. Na 7 km kwamen we terug op de weg en we liepen zonder dat we het eigenlijk in de gaten hadden, tegen de herberg aan. Het ziet er super uit. Voor weinig geld kunnen we hier slapen, eten en morgenvroeg ontbijten. Het is half tien als ik dit stukje schrijf op onze handdoek aan een klein strandje. De was is al gedaan, ons bed is al opgemaakt en een duik in de zee was heerlijk. De benen zijn vandaag uitgeteld. We genieten nu even van het niets doen. Vandaag zijn we nog wel gewaarschuwd. Een slang gesignaleerd, wel dood en plat op de weg maar zeker een reden om eerst te kijken in de berm. Wildplassen wordt ineens een uitdaging nu we dit weten. Morgen belooft een mooie dag te worden. Zowel de route als het weer. We gaan het meemaken. "We will follow the yellow arrow"

• 06 Augustus 2015 - 22:03

Ellen:

Hallo dames,
    Heeft mijn schietgebedje toch een beetje geholpen en hebben jullie lekker geslapen.
    Wat gaaf dat jullie nu even op jullie strandje liggen bij te komen.
    Ik ga zo nog even de foto's bekijken.
    Vind het bijzonder knap wat jullie doen.
    En vlees graag jullie berichten. Goh wat maken jullie veel mee.
    Staat er daar op wildplassen geen straf?
    Wel goed blijven uitkijken hoor.
    Groetjes Ellen