31 juli - Reisverslag uit Islares, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu 31 juli - Reisverslag uit Islares, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu

31 juli

Blijf op de hoogte en volg lyanne

31 Juli 2015 | Spanje, Islares

We hebben vannacht in een tent geslapen. Er waren veel pelgrims, vandaar dat ze tenten geplaats hadden (voor 16 personen). Vanmorgen regende het pijpestelen en het onweerde. Best eng om langs de rotswanden te lopen. De route liep langs de kust. Super uitzichten op de zee. De kust is afwisselend met stranden en rotsen. Vanmiddag klaarde het op en het was goed wandelweer. Een avontuur met een met een agressieve geitenbok. Met een broodje hebben we het opgelost. De dag lopen zit er al weer op. We slapen vannacht in een schooltje in een klein plaatsje aan de kust. Het gaat goed. De eerste week hebben we nodig gehad om te onthaasten hebben we gemerkt. Het vertrek smorgens gaat sneller, de spullen in de tas weten we beter te vinden, en de pelgrims leren we beter kennen en het is mooi te zien dat we elkaar steeds opnieuw ontmoeten en elkaar helpen, het maakt niet uit welke taal, met hand gebaren komen we erg ver. Morgen wordt het weer iets beter is ons gezegd, het ziet er met zin iets vriendelijker uit. Zien wat morgen gaat brengen groetjes van ons

• 31 Juli 2015 - 20:37

Sjaak Mostert:

Jullie verslag weer gelezen. Het gaat gelukkig goed met jullie. Ik lees niets meer over jou blessure Lyanne, gelukkig maar. Passen jullie een beetje op jezelf? Ik lees ook dat het weer net zo als hier in Nederland ook weer aan de beterende hand is. Ik wens jullie een heel plezierig weekeinde toe en veel plezier samen met de andere pelgrims. Groetjes uit Den Helder. Sjaak.