14 augustus Lugo - Reisverslag uit Lugo, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu 14 augustus Lugo - Reisverslag uit Lugo, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu

14 augustus Lugo

Door: thuisfront

Blijf op de hoogte en volg lyanne

14 Augustus 2015 | Spanje, Lugo

Na 8 kilometer te hebben gelopen even een kleine stop om te ontbijten in een piepklein cafétje (met Wi-Fi). nu kunnen we even wat foto's doorsturen. Vannacht hebben we een prima nacht gehad in de sporthal
Na het ontbijt lopen we meteen door we willen nog zeker een kilometer of twintig lopen naar ons doel van vandaag de plaats Lugo. Lugo is een betrekkelijk grote plaats waar zich de best bewaarde romeinse stadsmuur bevind (zo'n twee kilometer lang. De route er naar toe verloopt verder probleemloos. We hebben vandaag zo'n dertig kilometer afgelegd. Het weer was wat bewolkt maar prima weer om te lopen (en droog)
Een fatsoenlijke slaapplek in een herberg (zonder Wi-Fi) gevonden.
Vanavond hebben we een dienst bijgewoond in de kathedraal van Lugo
Morgen weer met goede moed op pad om de laatste kilometers af te leggen. Hemelbreed is het nog zo'n 100 kilometer. lopend zal dat wat meer zijn.

• 14 Augustus 2015 - 16:01

Sjaak Mostert:

Hallo meiden.
    Ik lees jullie reisverhalen ken iedere dag. Heb grote bewondering ervoor. Debby ik hoop dat je tand weer goed gefikst is? Mooie foto ' s die jullie geplaatst hebben. Hoop dat jullie ook wat beter weer krijgen dit weekend. Liggen jullie wat het aantal kilometers op koers? Ik wens jullie een heel prettig weekend toe. Op naar jullie grote doel. Sjaak M.

• 16 Augustus 2015 - 09:09

Paschalle:

Hoi Debby en Lyanne,
    Wat heb ik een bewondering voor jullie. Dit doe ik jullie echt niet na. Ik vind het leuk om jullie te volgen via deze dite. Succes met de laatste 100 km en geniet ervan!! Maar dat is volgens mij wel aan jullie toevertrouwd.
    Groetjes Paschalle