18 juli Er is niets zo veranderlijk als... - Reisverslag uit Goor, Nederland van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu 18 juli Er is niets zo veranderlijk als... - Reisverslag uit Goor, Nederland van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu

18 juli Er is niets zo veranderlijk als...

Door: lyanne

Blijf op de hoogte en volg lyanne

18 Juli 2015 | Nederland, Goor

De plannen zijn veranderd. We gaan niet meer! (geintje). We komen aan in Bayonne en beginnen in Irun ipv St Jean Pied du port. Het wordt anders een ingewikkelde reis, het zou betekenen dat we 3 camino's bewandelen en het een gezigzag wordt door spanje. We willen onze wandeltijd optimaal benutten. Dus het wordt de camino del Norte ,
www.youtube.com/watch?v=TICmtwDMNMs met overgang naar Camino primitivo. www.youtube.com/watch?v=GNe-4GbA-5k Hiervan heb ik een kleine impressie hierop gezet. . Nu hebben we liever dat niet iedereen na het zien van dit filmpje op weg gaat naar Spanje anders wordt het nog filelopen! ;) Als het weer wat mee zit, dan moet dit stuk camino, de mooiste route zijn.

• 27 Juli 2015 - 21:20

Gerard Middelhuis:

Hallo Debby en Lyanne,

Ik heb jullie eerste verslagen gelezen. Fijn weer opweg te zijn, na de ongetwijfeld drukke voorbereiding.
    Bonne route zeiden de Fransen altijd tegen mij. Dat wens ik jullie ook toe.

Gerard Middelhuis.