12 augustus - Reisverslag uit Fonsagrada, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu 12 augustus - Reisverslag uit Fonsagrada, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu

12 augustus

Door: debbylyanne

Blijf op de hoogte en volg lyanne

12 Augustus 2015 | Spanje, Fonsagrada

Vanmorgen zijn we 07 uur vertrokken. De tuin hadden we nu wel gezien. Het slapen vannacht ging redelijk goed totdat er tegen 03 uur een grote hond om de hoek kwam kijken. Het was even heel stil volledig in de slaapzak kruipen. Hij gromde wat en blafte een keer omdat hij wat zag bewegen. Uiteindelijk ging hij weg gelukkig! Een avontuur op zich.

De dag lopen was super. Na gisteren maar 5 km gelopen te hebben voelden de benen best zwaar. In beweging blijven is toch het beste. We zijn vandaag de grens van Galicië gepasseerd.
Santiago komt dan nu toch wel dichtbij (nog 156 Km). Vandaag hebben we bijna de hele dag in de zon gelopen. Het was een schitterende dag. 1100 mrt hoogte was vandaag de hoogste top. We zitten nu gelukkig voor de herberg en slapen vanavond in een bed. De was is even weer gedaan, de douche was heerlijk en we gaan zo wat eten en opmaken voor een volgende dag onderweg.

Vanavond hebben we ook onze eerste pelgrim mis (van deze tocht) bijgewoond. Een hele bijzondere ervaring. Van alle pelgrims die op de Camino lopen waren wij de enige twee in de kerk. Aan het eind van de mis werden we naar voren geroepen en hebben we allebei de zogenaamde "pelgrims blessing" gekregen.

Groetjes vanuit een wonderschoon Galicië.

• 12 Augustus 2015 - 22:14

Fam. Slag:

Hallo dames, eindelijk een reactie van deze kant. Kon op de een of andere manier niet op de site komen. Maar we zijn helemaal op de hoogte van jullie gebeuren.... Super prestatie tot nu toe!!! Indrukwekkend... ga zo door en veel succes nog voor de laatste lotennn. Liefs de Slagjes uit Bentlelo