11 augustus - Reisverslag uit Grandas de Salime, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu 11 augustus - Reisverslag uit Grandas de Salime, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu

11 augustus

Door: debbylyanne

Blijf op de hoogte en volg lyanne

11 Augustus 2015 | Spanje, Grandas de Salime

Vanmorgen reed de bus voor onze ogen weg. Te laat!
We zitten nu dus in Grandas de Salime aan ons ontbijtje. Het heeft misschien zo moeten zijn. Er lopen vandaag geen bussen meer dus zijn we bezig met een dag rust. Gisteren was ook behoorlijk intensief.
Wat vandaag gaat brengen???....we kijken wel.
Misschien dat niet alle ervaren pelgrims die dit lezen het met ons eens zijn, maar ieder loopt zo en kiest zijn eigen weg.
Het is zoals het is, en dat is goed.

tegen de middag hebben we toch besloten om nog een klein stuk te gaan lopen omdat het anders als een verloren dag voelt. We trekken de wandelschoenen weer aan en op naar de volgende overnachtingsplek.

• 11 Augustus 2015 - 19:43

Conny Lievendag:

Hallo Debby en Lyanne
    Even een kort bericht van mij. Hoeveel kilometers is het nog naar Santiago? Ik vind het heel knap om z'n eind te lopen. Dat is me toch een prestatie! Geweldig!!!!!860 km doe ik jullie niet na. Ik gisteren ook dat 'bericht' gelezen van die mijnheer en jullie weten de beste stuurlui staan aan wal. Nog veel wandelplezier !!