13 augustus Cádabo, O Cádavo (Baleira) - Reisverslag uit Castroverde, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu 13 augustus Cádabo, O Cádavo (Baleira) - Reisverslag uit Castroverde, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu

13 augustus Cádabo, O Cádavo (Baleira)

Door: thuisfront

Blijf op de hoogte en volg lyanne

13 Augustus 2015 | Spanje, Castroverde

Vanmorgen bleek dat er een stuk van Debbys tand is afgebroken'.
Het is wel zo ernstig dat er door een tandarts naar gekeken moet worden. En alsof het zo moet zijn regent het ook nog eens een keer pijpenstelen. Niet echt een goed begin van de dag dus
(ligt misschien wel aan de datum).
Er is een tandarts in de buurt van de herberg maar die opent zijn praktijk pas om 10.00 uur. we moeten dus wachtten.
De mensen waarmee we de afgelopen dagen zijn opgetrokken, gaan met de bus naar Lugo. Wij willen toch lopend verder. Eerst maar naar de tandarts.
Omdat de tand redelijk snel gefikst was zijn we vanaf toen verder gaan lopen. De rest van de dag in de regen. We hebben goeie regenponcho's en het heeft ook wel weer iets. Al met al toch nog een kleine 25 kilometer kunnen lopen. We hebben een slaaplek gevonden in een sporthal in Cádabo, O Cádavo. We kunnen hier voor niks slapen. Hier is geen WIFI, het is dan ook moeilijk om vandaag door te geven.

• 13 Augustus 2015 - 21:51

Gerhard En Maria:

We volgen jullie tocht met bewondering en zijn erg trots op jullie.
    Nog heel veel succes op jullie verdere reisdoel: Santiago!
    Hartelijke groeten,
    Gerhard en Maria

• 13 Augustus 2015 - 22:27

Ellen:

Hallo dames,
    Wij hier in de benauwde kroam en jullie in de regen, het moet toch niet gekker worden.
    Debby's tand weer gefikst, zodat ze weer kan eten!!!!!!!
    Dames, ik vind jullie twee toppers en heb groot respect voor jullie.
    Super doorzetters, de groetjes van deze kant.