03 augustus - Reisverslag uit Güemes, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu 03 augustus - Reisverslag uit Güemes, Spanje van lyanne Paskamp - WaarBenJij.nu

03 augustus

Blijf op de hoogte en volg lyanne

03 Augustus 2015 | Spanje, Güemes

Vannacht hebben we heerlijk geslapen, 2 hoog in een stapel bed langgerekt. Twee lengtes achter elkaar. Van veel pelgrims afscheid genomen. Wij gaan eerst naar Santander met de boot, omdat dit moet, de Katthedraal willen we hier bekijken en daarna snel weg uit deze grote stad met de trein. Eerste stuk was weer langs de kust. Door de rotsen klummen. Gewelzdig uitzicht weer op zee. De wereld zit vol verborgen schatten. Wanneer je uitzicht hebt op de baaien is het zo ongelooflijk mooi. Het water is zo blauw. Heerlijk met blote voeten langs de stranden gelopen. Wel zwaar met zo' n bepakkking op je rug. Daarna de Ferry naar Santander de kathedraal bezichtigd en het klooster. Erg mooi! Treinreis vanuit Santander liep vlekkeloos. Een reis van half uur ivm veel industrie konden we dit mooi overbruggen. In requitada uitgestapt, weer heerlijk gelopen. Zitten nu weer meer in de binnenlanden. Zitten in een alberge in een heel mooi middeleeuws dorp, wel erg toeristisch. Vanavond wilden we siteseeing het dorp en de kerk bezichtigen. Toevallig was er net een mis. De kerk was alleen open voor mensen die de mis bij wilden wonen. Hebben we dus mooi even meegenomen. In een klein kappeletje. Erg bijzonder! Morgen weer vroeg op pad. Fijn weer lopen. Zien wat morgen brengt!

• 04 Augustus 2015 - 10:23

Karin Van Willick:

Hoi Debby en Lyanne,
    Ik blijf jullie verslagen en foto's volgen. Wat een indrukken komen er op jullie af zeg.
    Wel super dat jullie dit samen kunnen meemaken. Geniet er samen van.
    Groetjes Karin

• 04 Augustus 2015 - 11:10

Harry Quaedvlieg:

Hoi Debby en Lyanne,

Zo af en toe volg ik jullie verslag en bewonder de foto's. Het is weer een hele andere tocht dan de camino frances. Ik herken de pelgrimgevoelens wel, de manier hoe je reageert op wat je onderweg tegenkomt. Leuk om te lezen. Maar wat een mooie tocht! Blijf genieten en laat maar gebeuren wat gebeuren moet. Groeten, Harry Quaedvlieg

• 04 Augustus 2015 - 11:13

Erik & Co:

Geweldig. Leuk om te lezen dat jullie ook af en toe "rust" pakken. Groetjes van ons allemaal Oma leest en kijkt hier ook regelmatig mee. Virtuele knuffels!

• 04 Augustus 2015 - 11:15

Sjaak Mostert :

Jullie belevennissen weer gevolgd. Mooie indrukken doen jullie op. Zo zie je maar weer dat de wereld groter is dan Nederland alleen. Het gaat goed met jullie en ik hoop dat het goed blijft gaan met jullie beiden. Ik ken Debbie natuurlijk niet, maar ik wens haar hetzelfde toe als ik jou toe wens Lyanne. Heel veel plezier samen en veel loopplezier verder op jullie tocht. Groetjes uit Den Helder.Sjaak M.

• 04 Augustus 2015 - 11:41

Annet:

Hey meiden, Mooi jullie verslagen,geweldige indrukken doen jullie op, geniet van elk moment, Blijf jullie dagboek volgen, liefs en een Dikke knuffel van mij. Xx

• 04 Augustus 2015 - 11:41

Annet:

• 04 Augustus 2015 - 13:08

R.strootman:

Hoi Debby en Lyanne,wat een mooie tocht maken jullie en erg leuk om jullie op deze manier te volgen
    Ik wens jullie nog veel mooie wandeldagen en veel groetjes van Rikie en Bennie